Sista augusti!

 
Ljuvlig Linnea. 
 
Anemone rose.
En bukett solhatt.
Min dahlia utslagen.
Sköldpaddsörten slår ut.
Måndagen 31/8 sista augusti.
Fin avslutning på sommarens sista dag sorgligt men sant. Jag tog en tur i skogen på förmiddagen känns bra sen min förkylning och vill inte ha någon sån mer. Fotade en bukett med solhatt på turen, här i området. Rolf har klippt i träden och jag har ansat lite här och där, och varit ute mycket även idag. Min dahlia har äntligen börjat att slå ut och visst är den fin. Även sköldpaddsörten börjar bli i blom.
Inte så mycket sol men ändå varmt och skönt. Åkte över till en kompis med några gladiolusar och tidningar som vi byter med varandra. Hon hade så fina Linneor som ni ser jag fotade och även Anemona rosa en älsklingsblomma. Vi pratade en stund.
Vi tog fikastund ute, få se hur många såna stunder som vi kan få i fortsättningen när hösten kommer. 
Ha det fint. Hej från R-M.
 
#1 - - Carina:

Jättefina bilder!. :)

Svar: Ja tack, för att du gillar dom. R-M
rmramstrom.blogg.se