En härlig söndag!

Liten stuga i skogen.
 
 
Lupinerna fortfarande fina.
 
 
 
Älskade pioner.
 
 
Mörkrosa.
 

Vit sort.
 
Idag är det en härlig dag och jag tar vara och njuter av den.
Gick en promenad tidigt även idag, då solen lyste varmt, såg en liten gullig stuga i skogen och lupinerna börjar  slokna men dessa som jag fotade var fina. Vi fick inte tidningen i tid utan senare idag. Då muttrar jag oftast men idag brydde jag mej inte..
Så ska läsa den senare och lösa krysset ute, och knyta vepor. Mitt lilla jobb som jag har framför mej. Jo jag tog disken som var kvar sen igårkväll då Susanne och Micke var här, för oftast är det Rolf som är förste diskare hos oss. Jag gillar att göra det ibland.
Jag har fotat mina rara pioner som nu är i blom och vilka sköna blommor det är. Jag saknar dock min raritet dillpionen som inte ger någon blomma iår, jag får vänta ett helt år och hoppas
på den  2016. Nu önskar jag er en trevlig söndag och så håller vi i juni (snart är den sluut).
Ha det bra R-M.
 
 
 
#1 - - Anonym:

Vilka fina foton du tar mamma :-) Tommy

Svar: Tack för det, kul att höra.
rmramstrom.blogg.se