Rosenhallon!

 
 
 
 
 
Rosenhallon!
 
Skog av lupiner!
 
Prästkragar!
 
Smultronjarsminen blommar!
 
Knyter vepor!
 
 
Måndag och den näst sista dagen i juni, inget skoj alls det tycker jag,
 troligtvis är det väl för att vi haft så  dåligt och kallt väder, som gör att jag tycker så, jag vill att det ska vara mer av juni.
Jag gick och fota så vackert tycker jag, en blommande buske i skogen, lade ut bilden på instagram och fick en som också tyckte den var vacker och hon kunde namnet på den, rosenhallon heter den, det låter fint.
En skog av lupiner, gick jag förbi när jag tog en annan rutt idag. Såg prästkragar vid en vägg.
Så har vår smultron jarsmine börjat blomma, och det doftar smultron.
 Jag har jobbat med mina vepor idag, har en kvar, och är klar (imorgon).
Igårkväll tog vi fram vår grill a la 80-tal, men den funkar och så grilla vi för första gången och det var gott att äta ute och njuta.
Vi hörs ha det bra. Kram R-M.