Ekorre och bofinkskvitter!

Ekorren sitter på tallegren, hoppas ni ser den! (mitt på )
 
 
 
Min speciella tavla i skogen!
 
 
Äntligen fredag och det blir ledigt för många som sliter och jobbar, skönt för er. Jag blir lite
nedstämd över att maj snart är slut och man får vänta ett år till nästa, men får ta det.
Jag har varit och handlat i två affärer idag. Tagit en rejäl skogspromenad och sett ekorren på tallegren, inte så ofta man ser den, men nu har jag gjort det ett par gånger, hoppas dom är på väg tillbaka. Nyanserat det gröna i skogen, nu är blåbärsriset så där ljustljustgrönt som är så vackert. Och vad mera, att det är mycket blåbärsblom nu och vi håller tummarna för gynnsamt väder för dom. Jag filmade sen en bofink som satt på en elledning och kvittrade så härligt för mej, det får jag lyssna på när vintern är kommen.
Har varit ute och satt fast allt som var löst inför mera blåst och regn som det verkar bli i morgon.
Ska ta och läsa en stund innan dansen, böjar och tar slut! 
Ha en trevlig helg!