Skön promenad!

 
 Inför advent.
 
 
 Löv som snart multnat.
 
 
Kala träd.

Lördag 28/11.
 
En skön dag blev det framåt middagen, såg inte så fint ut med blåst och regn första delen av dagen.
Så det blev att gå ut och knata i ett skönt väder och fota löven som nu multnar ner, och Karlslunds vackra kyrka.
Jag går lite andra vägar när det är halkigt uppe i skogen. Kul att få se andra vyer.
 
Igår kväll vid 19,23 så blev det nattsvart, jag undrade vad står på, svart i hela vårt område, ingen ström och vad ställd man blir först. Vi fick fram ficklampor och sen tände lite ljus i kök, hall och vardagsrum.
Bra att ha en Iphone, då jag såg att dom leta efter felet och ca, 22,30 skulle det vara lagat. Det var att sätta sej och bara vara och prata, nu kom strömmen 20,15 precis för att se den sista Parisfrågan på spåret.
Rolf tog 10 på Luleå, men Hongkong kunde vi inte förrän 6, fast vi varit där.
 
Idag har jag grejat lite för advent så nu är det mesta färdigt, ska stryka en duk, det har jag kvar.
Väntar sen på Downton Abbey, näst sista avsnittet, det blir sorgligt att ta farväl av alla dom som varit med i serien. En fin kväll får ni ha. Hej R-M
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

Fint pyntat :)

Svar: Hej. Roligt att du tycker om det, jag älskar att pynta. Hej från R-M
rmramstrom.blogg.se