En tråkig dag.

Minns sommaren med havet och sjöar 2015.
 
 

Och min höst som i år prunkat till 100%.
 
Västkusten anno 80-talet.
Den 29/10 den näst sista dagen innan november.
Jag har varit frusen och lite låg idag, känns inget vidare bra,
hoppas det är borta imorgon. Så jag lyssnade på kroppen och har inte gjort ett dugg, utan vilat.
En sån här grå och lite trist dag går det ju bra att slappa. Därför några minnen från i somras då det var skönare.
Och från vår vackra höst.
Rolf håller ställningarna och nu har han bakat en Pomonakaka, så snart kommer ljuvliga dofter nerifrån köket.
Susanne och Malin hoppas ni klarar er utan fler incidenter i London. Dom fick utrymma rummet mitt i natten
för brandlarm, usch,usch, men det var ingen brand utan dom fota sej med en engelsk brandman och ser glada ut. Får väl höra.
  Mitt foto är från 80-talet från västkusten.
Ha det bättre än vad jag har det haha, R-M