Lunch i Ånnaboda.

 
 
Lax med räksås sallad och god glutenfri macka.
Promenad runt Ånnabodasjön. 
Dockan från Monaco som jag fick av Susanne.
 
Tisdag 29/9.
Bara en dag och sen oktober månad. Ännu en dag med skönt väder.
Vi tog en åktur till Ånnaboda och käkade först lunch där, Tommy och jag fick lax eftersom dom rätter som var idag, inte var glutenfria.
Tog sen en fin och skön promenad runt sjön, det var mycket folk där idag. Jag fotade en hel del.
Vi körde sen till Tant Grön i Vintrosa och visade Tommy det stället, han tyckte det var fint och mysigt. Vi tog en kaffe men inget till för vi blev och var proppmätta av maten. 
Tommy och jag har sen suttit vid datorn och letat och letat  efter namn i alla sorts längder som man måste för att komma framåt i släktforskningen. Vi kör fast, men sen när vi nästan ger upp då hittar vi den vi söker.
Nu har vi kommit fram till min morfars ev mor och far, och mormors föräldrar.
Och farfars föräldrar. Nu har vi tagit en paus och smakat på macronerna som vi fick av Susanne igår.
Grattis Tommy och Mikael som har namnsdag idag.
Hej från R-M.