Vårvinter?

 
 
10 år sen, i Kungsträdgården.
 
 
 
 
 
Årets körsbärsträd.
 
 
Lite vaktparad för 10 år sen.
 
 
Skål Tommy innan vi gör stan.
 

2008 års Stockholmbesök.
 
 
Magnolian hos Tommy 2008.
Från Teneriffa och 2000-talet.
 
 
Torsdag 28/4
Nu snöregnar det och *2 gr, det är riktig vårvinter.  Vi ska sjunga på lördag att vintern rasat ut bland våra fjällar ...
så vi får dras med detta väder tills dess haha. Jag har varit till frisören och hon klippte mej lite kortare, skönt att bli vår fin i håret. Rolf gick till Princess konditoriet och fikade under tiden, och jag kom dit när jag var färdig.
I regnet så for vi till Marieberg för några inköp och är nu hemma i skön värme för ute var det så kallt så kallt.
Får ta och kura ihop sej och mysa i soffan i kväll och tända ljus till programmet om Kungen för det är ju från min tid också, och det är kul att se från gamla tider. Och idag är jag bara nostalgisk rakt igenom, från 10 år sen i Stockholm, och ett foto från Teneriffa på 2000 -talet.
 Ha det gott hej svejs R-M.