Vacker tid.

 
Vaker himmel vid läggdags.
Buskros.
Super star.
Astilbe.
 
Riddarsporre.
 
Min blomsteräng.
 
Vita klockor.
Onsdag 29/6.
Vilken vacker tid vi har, skönt väder idag varmt och ingen blåst. 
Vi åkte upp till stan för att jag skulle köpa en blomma på toget, men det var inget, utan bara jorgubbar såldes, inte som förr. Gick en runda för inköp av några varor och en blus hitta jag. Sen åt vi lunch på Level gillar stället för man sitter och ser all folk som går förbi på torget. På hemvägen lite matinköp. Till fikat åt vi jättegoda jordgubbar som vi köpte på torget.
Rundan i trädgården, rosorna kommer nu med stormsteg, buskros, super star ock Rolfs ros blir vackrare och vackrare för varje dag. Astilben är så ljuvlig och dom vita klockorna likaså. Min blomsteräng frodas så, och riddarsporren är på väg. Innan sovdags igår så fota jag himlen som var så vacker som ni ser.
Hej från R-M. Ha det bra.