Mitt i veckan.

 
 Ut på promenad.
 
Regn och hagelskur.
Påskliljor
 
Knoppiga påskliljor.
 
Onsdag 30/3. och mitt i veckan och näst sista dagen i mars, vart tog mars vägen?
Idag har det varit april väder innan april börjat. Kylig morgon, sol, och regn o hagelskur och mörkt för att en stund senare solen lyser och det blir ljust. Jag promenerade i skogen ,hörde bofinken, jag kan inte den men Rolf är haj på fåglars läten, sen låg en kopparorm  på vägen, så nu är det våren som har kommit. Fotona är från dagen och dom blommor som finns, dom som är på framsidan är nu i sitt sista skede vintergäcken och snödropparna men nu slår snart påskliljorna ut.
Jag hoppas på en härlig tid nu framöver och att vi får många soliga dagar i april, att kunna sitta ute och ha det skönt, det är min dröm nu.
Ha det fint. Hej från R-M.