Mors Dag.

 
 
Rosor och  liljekonvaljer till er alla på Mors dag.
Min morgon på mors dag.
 
 
Lunch.
 
 
Krysset.
 
 
Dukat för middag.
 
 
Mina favoriter.
 
Kycklingpaj.
 
Pavlova 
Söndag 29/5
Ett sent inlägg på Mors dag kvällen. Jag börjar dagen med en god frukost och regnet strilar ner. Jag har det skönt hela sköna söndagen, jag försöker lösa krysset men gör bara en del. Äter en god lunch. Regnet öser ner ibland och det blir vattenpölar ute. Pratar med Tommy i telefon.  Fixar en paj till kvällen då Susanne och Micke kommer och äter, med oss. Jag får en stor bägarranka med röda blommor. Vi fikar med en Pavlova  som dessert och Micke hjälper mej med en sak på datorn, vilken tur jag har med sån hjälp, innan dom åker hem. Malin ligger hemma och är sjuk sen i fredags, du får krya på dej och bli frisk. Kram från mormor.
Nu blir det att sova så god natt från R-M.