Färg i skogen.

 
 Grattis Lennart.
 
Väg till skogen.
 
 
Olika toner.
Nyponrosen har blivit ett bär
 
 
Blåklocka blommar 28/9.
 
Inlägg på instagram idag blomma i Stadsparken.
 
Onsdag 28/9.
Grattis alla Lennart, min svåger och min man heter det och har namnsdag.
Jag hörde regnet på morgonen och det var lite mera höstlikt idag men nu har det varit en fin eftermiddag med blå himmel och sol. Jag gick en skön promenad i skogen det var många vattenpölar idag och färgerna i skogen ökar på träd och buskar, sån fin september vi haft nu är det snart oktober och hoppas det fortsätter att vara fint.
Den som lever får se. Jag bjöd namnsdagsbarnet på en petit choux  bakelse fylld med björnbärsmos och grädde, riktigt gott. Susanne hade tänkt komma men hon ligger sjuk. Så du får krya på dej. Syns en annan dag.
Ha en fin lill lördag hej då R-M.