Lunch på stan i regn och blåst.

 
Kyckling med curry.
 
Är så imponerad av att ha fått 600 följare på instagram, otroligt.
 
Den här bilden la jag ut igår
 
 
Och den här.
Så här fin är bägarrankan jag fick till Mors Dag av Susanne.
 
Pelargonerna i går.
Fotot från förr Kreta på 80-talet.
Torsdag 29/9.
 
Grattis vår son och måg på era namnsdagar, idag på Mikael dagen.
Sitter och tittar ut på blåsvädret ibland kommer det byar som är som orkan sen lugnar det sej. En kruka mindre har jag nu när den blåste omkull, pelargonen som var i den klarade sej hyggligt. Fotade min Bägarranka och pelargonerna i går undrar hur dom ser ut efter blåsten.
 Vi åkte upp till stan efter prat med syrran, Rolf skulle hämta sin glasögon som var klara. Men först åt vi lunch i Saluhallen på Paulines jag gillar den maten kyckling med curry och grönsaker och kardemummakaffe. Vi gick en sväng på stan i regn och blåst, innan glasögonen hämtades och till Blomsterlandet för lite köp av blommor. Veckohandling, sen var jag trött. Är så otroligt glad för att ha fått 600 följare på Instagram  igår och det är ju min passion att fota och lägga ut och även få ta del av hela världens fotografer, så  väldigt roligt.
Fotot från förr är från Kreta och på 80 - talet.
Håll i hatten i blåsten, ha de, R-M