På fotboll.

Torsdag 10/8.

Jag gick en tur i området efter lunch för på fm kom det precis en regnskur

Nu väntar jag på Susanne och Micke, Rolf och jag ska hänga med på fotboll till Nora.

Det är urminnes tider sen jag såg på fotboll live, ska bli riktigt roligt. Och det är tjejer som spelar, min

systers  barnbarn är med i laget. Vi kom till ett soligt Nora tog en fika på Dacapo innan vi for till Norvalla och där träffade vi en del av släkten. Jättekul att komma dit Rolf tyckte det eftersom han spelat där för länge sedan.

Norvalla fotbollsplan noralaget och några blommor är foton idag.

Fotot från förr är från Gotland ljuvliga ö jag varit på två gånger och detta är från sent 70-tal

tror jag med Susanne Tommy.

Inlägget kommer fredag morgon det blev för sent i gårkväll

 Hej R-M.

#1 - - NORRSKEN EMMA:

vilka fina blommer du fotat =)

ha en bra fredag!

Svar: Hej Emma. Tack så mycket, detsamma till dej. R-M
rmramstrom.blogg.se