3 ljus idag.

 
 
 
 
 
 
 
Söndag 17/12.
Jag tände det tredje ljuset i advents ljusstaken vid min frukost.
Och det är lite snö kvar från igår, blev en kall natt -10 gr och -4 på dagen. Jag städade i köket
som var kvar att göra och bakade en julkaka. Fikade med provsmakning nyss och tände tre ljus
i min andra ljusstake. Och det kommer sej utav att ett år hittade jag inte ljusstaken till
advent hur jag än letade och fick lov att köpa  en ny,
så nu har jag en i vitt och en i rött. (jag hittade den så klart när jag köpt)Brukar vara så 
 
Nyss blev Sverige fyra i handbolls VM  synd för dom tog sej förbi
och ledde ett tag. Holland vann över dom.
Foton på några av mina gamla jultomtar som jag sparat
Älskar dom.
 
 Gott folk nu är det en vecka kvar till julafton, så här dags har vi ätit vår julmat
och väntar nog på tomten, ho ho som alla snälla barn också gör.
Ha en fin vecka hej R-M.