Årets Dag.

 
 
 Morgonstund julafton.
 
 Sista stund med min dagliga tomte.
 
Pusslet är klart.
 
 
 
 

 

Fjärde ljuset är tänt.
 
Tårta bakad av Tommy.
jul klapps spelet.
godis glögg.
 
Julafton Söndag 24/12.
 
Hej här kommer rapport från min julafton. Det blev midnatt så för trött att skriva.
Jag är kanske inte så trött nu men jag är seg idag. (juldagen)
I alla fall hade jag en underbar julafton med mina kära. Jag och min tomte hade vår sista
träff på morgonen och jag tände fyra ljus och åt min frukost innan herrarna vaknat.
 
Sen öppna vi kalendern och pusslet blev klart en kul grej av Tommy.
 När vi alla var klara med morgonbestyr så blev det ett fläng hit och dit hoho.
En del att göra till lunchen klockan 13,00, då Susanne Micke och Malin kom.
 
Då åt vi av ett rejält julbord detta år. Efter all mat blev det bra med en tomte letar uppgift
som Tommy grejat  Att hitta tomtar som jag hade i huset,
blev lite spring i trappan upp och ner. TV med vadå jo Kalleanka som Erik Haag sa.
 
Tomten kom och delade ut klapparna.
Kaffe och vacker tårta som Tommy bakat.
Vi spelade jul klapps spelet och hade hur kul som helst.
Tv från Ööörebro.
Godis glögg och drickbart serverades en trappa upp
som avslut på julaftonen 2017.
Tack alla mina kära.
R-M