Besökte mitt barndoms ställe.

 
 
 
 
 
 
 Lördag 9/12.
Idag är det lördag igår var det fredag jag fick lite fel igår.
Jag åkte till Dylta bruk och kikade på JK Design som öppnat ett stenkast från mitt hem
när jag bodde där som liten. Ett fräscht och mysigt ställe, som hade fin cafe  avdelning.
Nu tog vi ingen fika där idag Rolf och jag utan sparade till vi hälsade på Goldie. Vi körde en bit
till och tittade vad Smultrongården hade. Åkte sen och fika hos Goldie lilla damen.
 
Handlade på Parkhallen och Willys, fullt program.
 
Igår vann ju Killen från Lindesberg det är ju helt otroligt att vi har två idolvinnare därifrån.
Tänker på dej min syster, du höll ju på den första vinnaren från första programmet
till han stod som segrare. Och jag tror, du ler nu från din himmel när en till vann
från Lindesberg.
Ha det gott inför andra advent. R-M