Supermåne.

 
 
 
 
 
 
 
 
Måndag 4/12.
  Vilken praktmåne igår kväll vi fick se när vi var på väg hem från Båsenberga
då Micke såg månen och svängde av på en liten väg och vi fotade.
Vilken måne,  mina bilder visar inte hur den var, en enormstor rund boll,
så vacker var den, vi bara dånade när vi såg den. Sen steg den hela tiden på hemvägen.
Vilket naturfenomen.  ( jag hade önskat en superkamera ) haha.
 
I morse när jag åt min frukost så var månen på väg ner och den var även då stor och fin.
 
Jag har nu klart under trappan sen vi var och köpte en ny ljusslinga till granen och kunde
pynta klart runt granen. Idag fick vi ett kort från Rolfs brorsdotter som bor i London.
Hon var i Hongkong på semester och reste runt där, lycko hon.
Ikväll ser jag sista  Vår tid är nu, den fortsätter ju som tur är.
Ha det bra
hej R-M