Bullvivan.

 
 
 Firar sista januari med fika.
 
 
 
En godsak.
 
 
 
Lunch.
 
 
 
 
Tisdag 31/1.
 
Jag firar att det är sista januari idag hurra, så himla skönt vi har kommit till denna dag.
Jag åker med Rolf till Bullvivan och dricker gott kaffe och bröd till. Vi försökte att fika där nån gång mellan jul och nyår men då hade dom stängt men idag var det öppet. Nytt och fräscht var det.
Innan vi fikade så åt vi en höjdarlunch idag jag kokade nämligen dillkött ett sk långkok. Åt det med potatis morötter och sallad.
Alltså så gott som (mammas som hon gjorde) nästan.
Ikväll blir det körigt när Badhotellet börjar samtidigt som Leif G W Persson. Så då spelar jag in och ser om jag kan fixa det? Ser det efteråt sen. Håll tummen.
Ha en bra sista januari kvälll. R-M.
#1 - - Kattis:

Oj så mycket gott! Nu blev jag fikasugen!:)

Svar: Hej Kattis, ja det blev mycket men firar man slut på januari så blev det så. R-M
rmramstrom.blogg.se