Kycklingspett och rotsaker.

 
 
Söndagslunchen.
 
På bloggspaningen igår.
 
Tulpaner
Ett collage på tulpaner.
 
Söndag 29/1.
 
Jag lagade en god lunch idag  gjorde rotsaker, morot, kålrot, palsternacka, kålrabbi, vitlök
och så potatisklyftor i ugnen till det hade jag kycklingspett från den fina affären som jag nämnde igår.
Det blev jättegott. Jag brukar ha rotsaker i ugnen men har tydligen glömt bort det som man gör ibland. Så idag blev det av och så gott det blev. Igår blev jag glad av att få vara på bloggspaningen vilket jag inte varit på jättelänge. Då syns man lite mera.
 Idag tog jag på långkalsonger när jag tog promenaden för det var kallt och ruggigt ute.
Nyss föll det snöflingor utanför fönstret.
Jag tog och städade cd-hyllan idag och skänker bort dom cd plattor som inte är mina favoriter så att säga. Kanske det är någon annans favorit får jag hoppas.
Ha en fin söndags kväll. R-M.
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så gott

Svar: Hej Johanna. Kul du tittar in, ja det var en bra och god lunch. R-M
rmramstrom.blogg.se