Söndag i juli.

Söndag 30/7.

Hej  sista söndagen och näst sista dagen i juli, lite sorgsen är jag nog över det.

Men så är det. Jag har idag rensat klart bland mina pioner och gett dom gödning

så det blir fint nästa sommar. Lagom väder att hållas med det. Efter fick jag ta paus i solstolen.

Rolf han ser på all fotboll så han såg den uppskjutna matchen idag som Danmark vann. WOW.

Och Sverige är inte med tyvärr. Då får jag hålla på Danmark och jag tror Tommy håller på Nederländerna. Tommy han var i Gävle igår och Susanne och Micke var i Borgholm och såg konserten med GES,

Malin var på sin idol Håkan Hellströms sista konsert på Liseberg i går kväll. Vi var hos Goldie

Idag dahlior både från vår trädgård dom fyra första och från Stadsparken, collage på blommor därifrån.

Ha en fin kväll. Hej från R-M.