Toppklocka.

 
 
 
 
Från Rhodos på semester med( Rolf Lissie och Per.)
 
Torsdag 29/6.
Hej.
Jag skriver i blå ton idag.
Dagen efter att jag fått veta att Mikael Nykvist är borta. Jag hörde sommarprogrammet
idag, från 2007 då du söker din pappa. Vilken historia du hade och bar med dej. Jag tror du blev så bra skådis
utifrån ditt levnadsöde. Du berättade en del roligt och jag skrattade en hel del.
Ska se Ditt porträtt ikväll som sänds i tv.
Jag har nu plockat allt klart för lördagen, nu sänder jag vädjan om uppehåll precis över Lerbäck snälla,
hör min bön.
Blommor i blått nävor, toppklocka, fotot från förr är från Rhodos där vi var med Lissie ,Per och Rolf.
 
Jag har varit och påtat i rabatter och solat pö om pö. Riktigt varmt i solen.
Susanne och Mikael är nu framme i Bryssel och sitter och läskar på en ute servering.
Ha det gott där. Alla andra får också ha det gott.
Hej svejs R-M.