Torsdag i mars.

 
 
 
 
 
 
 
Torsdag 30/3
Då blev det en torsdag utan ett pling till dej I-L, jag känner en stor tomhet utan det men jag pratar med dej i tanken. Idag har det varit lite tungt igen och även vädret är visset kalla vindar. Jag åkte och fick lov att handla inför helgen mat måste man ha varje dag. Idag blev det jordärtskockssoppa och pannkakor en riktig torsdags
rätt ( fast det inte var ärtsoppa). Har också städat ett skåp och några kökslådor så nu är jag nöjd.
Får ta kväll nu och ett korsord för att hjärngympa, som är det bästa.
Ett foto från förr blir ett från början på 60-talet på min bortgångna syster och mej.
Ha det så gott kära ni. R-M
 
 
 
#1 - - guccimamma:

vårkänslor när blommor slår ut =)

Svar: Hej. Ja så är det alltid nästan varje vår. Hej R-M
rmramstrom.blogg.se