Ett fel igår.

 
 Här är Susanne i knät på min farmor och ingen annan min farfar bredvid.
(blev helt galet igår)
 
 

 
Ett foto till på Susanne och min farmor och farfar.
 
 

Susanne i min fars knä och hennes farmor står bakom till vänster.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

14/11.
-7 gr kallt i natt och en frostig morgon. Vaknade i natt och kom på att jag nog skrivit fel
på ett foto med Susanne i knä på min farmor skulle det vara. Nu har jag rättat till det felet. Jag skyller på fotbollen som jag samtidigt tittade på.
  Hör o häpna dom klarade skivan, haha. Helt otroligt fantastiskt.
Jag trodde inte det men Rolf var bergsäker. På slutet våga jag inte titta.
Så roligt för dem hoppas att Sverige går långt i VM.
 
Jag fick chans fota en vacker soluppgång på morgonen visst är det tjusigt.
 
Jag ska åka och ta min influensaspruta idag så jag slipper få den.
( nu snöar det för fullt )
Ni får ha en fin tisdag. Hej från R-M.