Snö regn.

 
 
Här skymmer det, för fåglarna.
 
 
 
 
 
 
 
Onsdag 22/11.
Snö i morse och regn nu ja det kan skifta. Jag blev snuvad på riktigt oväder det har varnats och
pratats om det men här har det bara kommit lite lite  visst det är ju skönt slippa  så här tidigt
Men den blir så fint med snön. Ja få se om det regnar bort till i morgon, tat  bara lugnt i trafiken för det är mest den som drabbas. Jag har grejat med lite byte i min trädgren till  vinterstjärnor och kottar.
Städat när det snart är helg igen. I köket bytte jag gardiner igår så det är klart till första advent.
Dom har jag vävt en gång för länge sedan.
Får gå ut och titta i förrådet i morgon om jag hittar lådan med adventsljusstakarna.
 
Fåglarna har varit aktiva och ätit idag. Gillar att det kommer fåglar och äter hos oss.
Ha de bra i snö regnet. R-M.