Kolja.

 
Så här ser det ut idag, Kolja. 
 

 
 
 
Kolja där min far föddes.
 
Söndag 15/10.
 
Hej igen.
Vi har varit på en tur till Glanshammar och tittat efter min fars och Tommys morfars
födelsehem. Han ville se var min far var född och växte upp tills han blev konfirmerad
i Glanshammars kyrka och sen flyttade till Klock Hammar gård.
Jag själv fick se var han var född av min kusin på mors sida som jag fick kontakt med sent i livet
och som bodde i Glanshammar. Nu skulle jag visa Tommy men ack det var inte så lätt,
för det var nog ca tio år sedan som jag såg det. Nu fick vi åka fram och tillbaka några ggr innan jag hittade platsen, för huset fanns inte längre kvar.
Jag tog foton och jag hade foton när jag såg det och det stämde.
Nu har Tommy medan jag skriver hittat förklaringen, det brann i mars 2017 och då blev det väl rivet.
Ja så kan det gå ibland kommer man för sent.
Den gården gick ju i arv från son till son från 17 -talet till min farfar Erik Nilsson sålde det och flytten gick till Klock Hammar.
En intressant efter middag  Hej från R-M.