Så var det en ny vecka.

 
 Min fina mor som har varit borta länge men jag minns dej särskilt idag.
 
 
 
 
Vi fick choklad av Susanne o Micke igår, köpt i Kanada.

Måndag 9/10
 
Då är jag beredd på en ny vecka och nya insatser. Ingrid är det idag och det namnet hade min mor
och jag fick det också, så jag tänker på dej idag lilla mor där uppe i din himmel ihop med far och min syster
som jag har haft i mitt huvud en tid, det kommer och går faktiskt och beror väl på vad man sysslar med.
 
Det blev en städdag idag, så övervåningen är färdigstädad med hjälp av Rolf som är så duktig
och då går det bra när man är två om det som ska göras.
 
Sen löste jag lite korsord i nya Allers som kom idag.
Det är en lycka för mej att sätta mej och bara koncentrera mej på det.
Blir lite tv senare ser den nya serien på tv-1 som började förra måndagen.
 
Hej svejs på er från R-M.