Sista blommor.

 
 
 
 
 
 
 
 
Torsdag 19/10.
Oh så vackert det är ute i naturen. Ännu en solig och fin dag. I natt blev det frost - 3 gr
och nu frös blommorna som var kvar utom dom på verandan som är lite skyddade.
 
Åkte till stan för att kika på skor för mej, eftersom jag kom på att jag behövde ett par
för övergång från sommaren till hösten innan jag tar till vinterskor.
Och kors i Götaland nu hittade jag
på stört ett par härliga skor lika som Rolf för en vecka sen hos Hans och Håkan.
Dom har bra skor faktiskt. Gör reklam för dom.
 
Rolf han cyklade upp till skogen och plockade lite trattisar
som nu är rensade. Foton på det sista av blommorna i trädgården för detta år.
Fotot från förr är från en tripp till Trollhättan nån gång på 90-talet.
Ikväll ser jag OPINION LIVE som sänds här från Örebro.
Hej vi hörs R-M.