Sushi.

 
Sushi till lunch. 
 
 
 
 
 
 

 
 
Tisdag 24/10.
Hej.
Ho,ho, två månader till julafton inte länge alls och sen kan vi vänta på våren haha.
Nja jag skojar men fakta är att det går fort. Idag åkte jag med Rolf till city för han fick oförhappandes besöka tandläkaren. Igår när hag tog en tugga på smörgåsen så ramla eller bet han av en lagning.
Och fick tid direkt idag men det var ingen rolig grej för det kostar multum fy tycker jag.
 
Efter det så gick vi till  Åhlens och titta. Jag köpte sen strumpor på Lindex 
 
På vägen till bilen köpte jag lunchen en portion sushi på Sushi yama,
det har jag så länge tänkt och idag passade det.
Oh det var så gott, jag älskar det men Rolf gillar inte det så han köpte annan mat.
Lite träd fotade på hemvägen nu sprakar naturen i nyanser av brunt.
Ha det bra.
R-M.