Surf.

Örebro slott.

Sista dahlian

Vid Strömpis

Onsdag 13/9.

Surf är ju ett tvättmedel som hängt med ett tag jag minns från barndomen att

man tvätta i Surf. Nu menar jag inte den surfen utan min rubrik som surf är att man surfar på sin Iphone mobil

o.d. Jag fick slut på min surf igår på min Iphone och då blir man helt handfallen när det händer.

Så efter konsultation med sonen dottern och så Micke som igår var i Luleå  hjälpte mej till vad jag skulle göra.

Så idag blev det att åka till city för att skaffa ny surfning till iphonen.

Nu kan jag fortsätta som förut, haha.

Det blev några foton på Slottet och Svartån vid Strömpis, innan vi åkta hem

där det blev städning och idag ordentlig tvagning av sovrummet.

Blir skönt sova i ett rent sovrum och rent i  sängarna.

Fin kväll till er. Hej