Augusti sist i sommaren.

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
Fredag 31/8.
 
Säger hej till sommarens sista dag, en månad med fina dagar och nu lite regn
dom sista. Ändå har vi haft en otrolig sommar i år, att vara med om
denna extrema värme som vi hade. Men dom dagar som jag hade önskat
lite av den varan var min födelsedag i juni och midsommarhelgen
som gav oss så ruskigt dåligt väder.
Åkte en tur med Susanne och Micke till Norberg och var i Elvis butiken,
lunch i Sala vid en vacker sjö.
Sen minns jag alla blommor som jag fotat och det är ett antal, ganska många.
Ett litet axplock får ni.
Välkomnar hösten och september imorgon. Lite sorgligt att sommaren är slut
men det är bara att spotta i nävarna och ladda om.
Hösten kan vara fin och jag ser fram emot alla vackra färger som hösten innehåller.
Ha ett fint slut på sommaren, med fredagsmys nu kan man tända ljus.
Hörs söndag åker till Stockholm i morgon hej svejs
R-M.