Efter Julafton.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tisdag 25/12.
 
Juldagen 2018 och det har varit en lugn dag med fina minnen från igår.
Julaftonen....
Vi bjöds på ett så gott julbord lagat av Micke och Susanne. Jag åt för mycket bara
men det är ju bara en gång per år haha. Vi hade utdelning av klappar
som Malin kirrade. Jag fick ett presentkort som jag kan få en upplevelse av
som jag önskat mej. Jag tror alla blev nöjda Malin hade otur att få en sak
som hon hade köpt sej men det får hon byta.
Kaffe med gott till och en finoch så god tomtetårta.
 
Efter kaffet blev det dags för julklappsspelet som är en kul grej vi kör med.
Julgodis och drickbart därefter jag tog en rom o cola
 
Och vet ni vad vi hade inte tv påslagen någon gång helt fan
tastiskt och inte saknade vi det heller.
En fin julafton 2018
tack till er alla.
Och idag har vi slappat och haft en skön juldag ska äta middag som vi gör
hälften var Tommy och jag, sen blir det spel.
Fin juldag till er
R-M.