Tredje ljuset.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Söndag 16/12.
 
Då tänder vi tredje ljuset i adventljusstaken och det närmar sej
åtta dagar till målet. Och idag söndag så har det kommit lite snö-
flingor så det är lite vitt på marken en aning julkänsla infinner sej
automatisk då. Och,kanske vi kan få lite vitt på julaftonen vi håller tummarna.
 
Ett år för länge sedan just till kl 14,00 då vi tog vår fika stund kom ett så vackert
snöfall så det var nästan inte sant.
Ja nu är det sista veckan att göra klart det som ska göras
jag ska städa huset börjar väl på onsdag tror jag. 😌
 
Jag blev glad idag då jag fick mitt foto uttaget till bästa foto på ig-week på
instagram så roligt, man blir glad.
foto på lite juldetaljer jag har alltså två adventsljusstakar en röd och en vit
som ni ser om ni är observanta det sprider dubbelt glädje.
Fin söndagskväll till er. R-M.