Vackra amaryllis.

 
 
 
 
 
 
Torsdag 27/12.
 
Amaryllisarna blommar nu för fullt och är så vackra.
 
Malin kunde komma över idag då hon var bättre, så vi åt
lunch och det var som igår nästan kalkon med tillbehör och Malin tyckte det var gott
 
Jag fick en liten julklapp kan man säga när vi ätit och det var en film
från vår Londonresa i juni. Jag minns att Malin filmade oss under
hela vår tid och jag fråga en dag när jag skulle få se den men det kunde ta tid .
Nu hade hon fixat det och det var enormt roligt att få se vad vi hade för oss
det bästa jag fått från vår härliga resa. Jättetack Malin.
Efter fikat och lite prat så åkte hon hem och nu har även Tommy tagit tåget
hem vi skjutsade honom och jag fotade träden som var fulla med ljus, vid centralen.
Nu är det tomt ett tag innan vi blir vana vid oss själva.
Fin kväll till er.
R-M.