Solen går ner.

 
 
 
 
 
 
 
Måndag 5/2.
Sitter och skriver samtidigt som solen dalar ner och fixar en underbar himmel.
Solen har lyst från en blå himmel. Dock en kall dag. -17 gr i morse och runt -5 gr på dagen.
Jag tyckte det var för kallt att gå ut och satt vid vävstolen i stället. Har kommit igång med den.
Tar dock bara en lagom stund för när jag började så fick jag träningsvärk bak i axlarna.
Då är vi igång på en ny vecka längtar lite till nästa tisdag då vi äter första
hembakta semlan mmm något att längta till.
Sen längtar jag till slutet av februari då vi ska gå på konsert med Darin (som Tommy fixat)
ska bli kul han sjunger bra. Vad tycktes om Mellon jag håller med om att det
är tradigt Blom kunde jag inte titta på (synd om honom)
Nej nu behövs några andra ideer, min åsikt.
Värm er i kalla