1/1 2018.

 
Önskar alla God Fortsättning!
 
 
 
Med rosor.
 
 
 
 
 
 
Måndag 1/1 2018.
 
Hej alla, hoppas ni hade en kul nyårsafton. Själv hade jag det med god nyårs- supe
så gott med en liten toast skagern. Och desserten var min favorit  creme  brule.
Jag var väldigt pigg hela kvällen såg Hjalmar och han är ju bara så Sen såg jag alla fyrverkerier på övervåningen ett skådespel det bara gnistra och hördes mycket.
 
Idag är det ju ett ruskväder men jag har myst och njutit av alla julblommor som är så fina
Jag har läst och löst korsord. Skönt att ha en slödag.
 
Hoppas er Nyårsdag varit lugn och skön.
Vad hoppas ni av det nya året?
Jag själv hoppas att vi får må bra i min familj och att
världen hejdar sig och bättrar sej. Inga
 krig bomber och otyg tack.
Nya året är som ett oskrivet blad som i min bok jag ska skriva i
och vi får se vad som händer.....
Jag önskar det blir ett intressant år.
KRAM R-M.