Ljuvlig vinterdag!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tisdag 30/1.
 
Oh, vilken fin morgon att vakna till -3 gr vitt av snö i naturen.
Som ett julkort så som vi vil ha på julaftonen. Jag ville ut och fota när det var så vackert
så det blev en tur till vårt fina och vackra Karlslund, nära dessutom.
Det var betagande vackert där med den snö som kom i natt. Jag fotade tror det blev ett hundratal.
Jag var inte ensam där utan fler fotografer hade hittat dit. En underbar för´middag den näst sista dagen i
januari.
På eftermiddagen då blev det byte av gardiner i köket och så satte Rolf upp lampan
i köket som vi köpte igår och det blev så bra och rosa tulpaner på köksbordet.
Lite tankar till min syster då jag tog ner lampan jag fick av henne, då dom flyttade från Adolfsberg.
Men nu hade den gjort sitt tyckte jag.
Nu väntar lite tv tittande bla, Leif G W Persson men först Mandelman.
Ha det fint R-M.
 
 
 
#1 - - Lina från grannar på landet:

Ja tänk va vackert det är med snö! Vilken lycka man känner när man får gå och se allt det vackra och känna kylan om kinderna.

Svar: Hej Lina. Ja idag var det en sådan där dag då naturen är strålande vacker att vistas i. R-M
rmramstrom.blogg.se