Wadköping. Örebro.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måndag 9/7.
 
Hej, idag så besökte vi Wadköping  i Örebro och turistade lite där.
Jag gillar att gå där och särskilt nu när det bara är att frossa i alla blommor
som finns där. Att gå vid svartån och strosa, sen fanns det en hel del rosor att se.
 Blomstergatan brukar vara sevärd och mycket vacker var den.
 
NU hade dom öppnat ett cafe nere vid Jeremias bageri, det var
en miss att vi inte visste det, för vi fikade vid Teaterplan.
Men nästa gång så blir det vid Jeremias helt klart.
Det doftade ljuvligt där av nybakat bröd.
Vädret var bra för att fota ingen sol att tala om men inte kallt,
lite lagom var det.
Nu ska jag se Lotta på Liseberg tänk förra måndagen var Malin och jag där.
I kväll får jag lyssna på Martin Stenmark. Han och jag har gått i samma skola.
Ha det bra.
R-M.