London sista del.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Söndag 17/6.
 
London sista delen.
Tisdag kväll och vi tar en drink nere i foajen en ny sort för mej som var god.
Susanne och Malin överraskar mej med en present som är den kavajen
vi provade tidigare på dan och som jag trodde Susanne vile köpa.
Blev verkligen överraskad för så fin kavaj tack för den.
 
Vi tog taxi till restaurangen (som vi var på i söndags) och som jag gillade.
Jag åt en typisk Shepards Pie till förrätt som var himmelsk god. Drack vitt vin till.
Som dessert åt jag Chocolate  Bombe, något så gott tror jag inte jag
kommer att äta igen. En kula glass som är täckt med choklad och så ligger den i
någon slags sås, vid bordet så häller kyparen på en varm sås över kulan som då smälter.
Oj oj vad gott.
Kan åka tillbaka till London för den efterrätten
En så trevlig och gemytlig kväll som avslutade Londonresan.
Hem till hotellet och packa och sova.
Nästa morgon åt vi den goda frukosten för sista gången, packa klart och åkte taxi
till  Heatrows flygplats.
Köpte lite på tax fri och åt en lunch.
Jag tog klassisk fisch and chips som fanns glutenfri. Jättegott var det
och en höjdare för mej. Förra gången jag var i London hos släktingar
då kunde bara Rolf äta den rätten.(tjugo år sedan)
Flyget och bussresan hem gick bra och
jag känner stor glädje och tacksamhet till Susanne och Malin
 som tog så väl hand om mej i London.
Thanks to you!
R-M.