Marknadsafton.

 
 
 
 
 
 
Torsdag 7/6.
 
Marknadsafton idag i Örebro, vilket pangväder dom har om än mycket blåsigt.
Jag var till frissan, innan vi åt lunchen på Makeriet.
Jag gillade rotmos och rimmat fläsklägg som var en rätt men inte Rolf och Tommy.
Så fanns det god torsk och sallader att äta. Vi gick en runda till Krämaren
och det var mycket folk redan då. En fd arbetskamrat pratade jag med och det är lustigt
vi sågs för någon vecka sen . Ibland ses man aldrig och så blir det gång på gång.
Jag fixade lite inför Londonresan på lördag.
Tommy handlade och Rolf köpte strumpor.
Kom hem till sköna trädgården och fikade med kaffe och tårta.
En väninna ringde och grattade idag, hade tagit fel på vilken dag det var.
Foton från stan och mina fina pioner.
Ha en skön kväll.
R-M.
 
#1 - - emma:

vi var med uppe på stan idag :) supermycket folk på marknadsaftonen

Svar: Hej Emma. Vilken tur med vädret kul när det blir så. R-M
rmramstrom.blogg.se

#2 - - Angelica Wåhlin:

Vad mysigt, älskar marknader!

Svar: Hej Angelica. Ja det är kul med marknader. R-M
rmramstrom.blogg.se