Visit London.

 
 
Telefonkiosk i London.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Torsdag 14/6.
 
Har tagit en paus med bloggen när jag varit i London.
Men nu är jag på banan. Åkte i lördags morse vid 08,00 till Arlanda fick skjuts av Micke.
 Jag ger er lite om min Londonresa uppdelat så det inte blir en enda
korvstoppning.
 Vi tog en taxi till Hotell Radisson Blu i Kensington efter landnngen.
 
Vi åt lunch, innan incheckningen, på Selfridges och för första gången
åt jag sushi från ett rullband. Häftigt. Kvällen avslutade vi med att äta på 28-50 Vine
 inte långt från hotellet. Somnade gott sedan.
 
Oh vilken frukost vi hade morgonen därpå, den var utsökt god. Efter den gick vi
 till Hyde Park som låg i närheten och lyssnade på några
som pratade i /Speakers Corner/.  Tog  en buss till Trefalgar Square.
Promenerade till St James Park där fanns vackra blommor  i vacker miljö.
Satt och tog en kaffe och sen åt Susanne o Malin glass.
Jag fick också en glass ( ja köpa )
inne i parken en Magnumglutenfri,  som smaka gott i värmen.
 
Themsen gick vi ner till och såg London Eye på nära håll,
Piccadilly Circus med statyn på Lord Nelson.
 
Sen behövlig vila på rummen.
Hörs vidare imorgon.
Kram R-M