11/3.

 
 
 
 
 
 
 

Finaste mamma.
 
 
 
 
Min pizza
 
 
Söndag 11/3.
 
Finaste Mor.
En dag då jag minns min mor och saknar dej oerhört.
 Du var så snäll den snällaste som fanns
och jag tog hand om dej då du drabbades av demens, men frågar mej
varför du skulle drabbas av denna jobbiga sjukdom.
Så idag är det tungt med tanke på din dag
och så närmar sej dagen då  I-L gick bort,
ni får vila i frid.
 
Igår kväll åt jag en glutenfri pizza och sen såg jag Mellon. Jag tycker nog att det var
den låt som har störst chans i Europa som vann grattis Benjamin.
( Vi höll på andra låtar och sonen skrev nyss att det är skillnad på låtar idag och förr,
när han var ca 8-10
år lärde han sin mormor dansa Fågeldansen)
 
Idag har jag lagat en härlig lunch då vi åt dillkött morötter potatis sallad och dillsås
en rätt som du mor lagade och då även gjorde  en pepparrotssås till dej och far.
Nu gillar jag den såsen men hade ingen pepparrot hemma.
Sköt om er Hej från R-M.