Ett år sedan minns!

 
 
 
 
 
 
Min syster och jag.
 
Onsdag 21/3.
I dag för ett år sedan fick vi det smärtsamma beskedet att du lämnat oss
och sedan dess är inget som det ska. Du och jag har alltid delat allt sen vi var små.
Jag sitter och känner att liknande var det när min moster gick bort för länge sedan och
min mor sa att det var hennes bästa syster och dom hade delat allt och mor var otröstlig,
då det hände helt abrupt. Vi visste att du hade en sjukdom men det gick för fort.
Vila så skönt du slipper det onda men det är ledsamt
jag bävade för denna dagen men det får gå.
Du hade hand med Saint Paulor och försåg mamma och mej med sådana.
Rosor där du finns i atmosfären.
Du och jag en Påskhelg på 50-talet då det kom tonvis med snö.
En bild från början av 60 -talet du och jag hemma i trädgården.
Kram från R-M.