Stor backe.

 
 Mitt april
 
 
 
 
Onsdag 2/5.
 
Jag höll på att skriva måndag men det är redan onsdag
Hoppas ni haft det skönt om ni varit lediga.
Jag tog en längre promenad idag i skogen och det var så fint
vid min lilla tjärn som nu var full av vatten. Det är också en lång stor backe att gå upp i
och den klarade jag galant idag. Blev så stolt och glad att jag orkade.
Det var ett bevis på att man kan förändra sej.
Jag har faktiskt gått ner 10 kilo på ett halvår.
Jag startade den första september
och gör nu ett uppehåll över sommaren men håller koll på vikten och än går det bra
en månad har gått sen jag tog en paus.
Jag mår så mycket bättre det är så roligt också med allt, kläder bla annat, sitter
snyggare och jag kan ha mycket som jag hade tänkt skänka bort.
 
Bara mina närmaste har vetat om det, jag tänkte att när man är äldre så går det inte
men det gör det. Jag gick ner varje vecka / även under julen / utom en enda vecka.
Men nu vet alla haha det.
Fin kväll till er
hej från 10 kg lättare R-M.