Hällregn.

 
 
 
 
 
 
 
 
Foton hösttoner i naturen.
 
 
Torsdag 27/9.
 
Hej därute i hällregnet som drabbar oss nu. Det kommer till naturen,
som inte kom i somras. Som sagt nu öser det ner och har regnat ett tag men förmiddagen
var solig och fin. Åkte till Järntorget där jag fotade lite när vi samtidigt gjorde ärende där.
Handlade i två affärer på vägen hem.
Sen kändes det att jag ville byta gardiner i matrummet sagt och
gjort så fixade jag det.
Däckade sen och sov en stund men är nu pigg.
 
Rolf han bakar en Pomona kaka så det doftar härligt från köket.
 
Karusellen fortgår, jag menar talmannen som ska fixa en ny regering och låter var och en
komma in en stund, få kaffe och kaka,( chokladbiskvi )och säga vad dom
har på hjärtat ( skulle vara så lajbans att få höra alla och vad dom säjer ) i smyg.
Vi får se hur karusellen slutar.
Snurra min jord  men ack inte för fort,
ha de R-M.