Gardiner.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måndag 14/1.
 Jag har skiftat gardiner i matrummet i dag. Har vävt otaliga meter med gardiner
Jag har dock haft en peroid då jag inte använt dom. Nu däremot
i år så fick jag längtan att ta fram dom och sätta upp. Har mina vävda i tre fönster
ännu så länge. en kall blåsig dag inte såmånga grader men vinden iskall.
Kan bli kall natt - 8 gr och lite nysnö imorgon.
 
Liten tanke om regeringskrisen som fortsätter och snurrar på.
Jag är fundersam om vad det är för människor som ska vara
dom högsta och leda Sverige och vi har ingen regering ÄNNU
efter FYRA månader Och hur beter dom sej. Skamligt.
👇
Vi får bara vänta och se.
Ha en bra kväll.
R-M.
#1 - - Tess:

Vilka fina gardiner och vilken härlig blå himmel! :) Kram

Svar: Tack snälla Tess Roligt du tycker om dom. Kram R-M.
rmramstrom.blogg.se