God lunch på stan.

 
 
 
 
 
 
Onsdag 8/8 2018.
 
Idag nådde vi + 33gr fast jag missade att fota det satt nog och fikade ute
hur jag kunde det i hettan men det fläktade ibland.
 
Idag tog jag mej upp till stan tidigt för lite ärenden. Det gick bra men det var varmt i solen.
Fick gå i skuggan.( Precis som vi gjorde när vi var till Australien och
var upp till Cairns och stora barriärrevet under jul och nyår när vi besökte min systerdotter.
Då var det hett så vi gick i skuggan, annars var det bad i hav eller poolen som gällde då.)
 
Tänk vilken värme vi har som vi får vara med om, men det är inget jag skulle
vilja vara med om (det är för varmt).
 
Ja en parantes om värmen, vi åt en jättegod lunch på K1 för det passade.
och sen blev det ett stop för att handla lite specerier hem.
Väl hemma har jag pustat, skönast är det inomhus.
Foton på en snötörel vilket skönt namn som blommat hela sommaren,
Svartån och högsta gradtalet för oss denna sommar (hittills)
Sköt om er och drick R-M.