Njuta innan jul.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fredag 21/12.
 
Jag ville njuta idag så vi åt lunchen på K1, fläskfile långbakad med rödbetor
och potatisgratäng sallad till. Gott. En runda för att fota slottet det tröttnar jag aldrig på.
Man kan variera sej i  tusentals vinklar. Haha.
Det var ingen värme idag utan riktigt kallt.
Tog foto på kärleksträdet som jag tycker är så fint. Hoppas få se lysa i mörkret.
Sedan till matvaruaffären men det gick som en dans fast det var fredag före julaftonen
och massvis med folk där som skulle handla.
Kaffet smakade gott väl hemma.
Jag lade på God Jul mattan i köket , har fixat äpplegodis till fåglarna (efter Ernst ide )
 
Nu fixar jag inför att Tommy kommer han har meddelat att tåget går
ca en halvtimme senare. Få se om det håller
Så ha en fin fredagskväll. Snart julafton.🤗 Ho ho
R-M.