Nobel.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måndag 10/12.
 
Dagen D idag den stora Nobelfesten går av stapeln. Men innan
dess var jag ute till Marieberg och shoppade lite och det gick
fint när vi var där tidigt. Jag köpte med sushi hem och åt den hemma.
Ute i Marieberg tog vi en fika på Sveas och det blev en Chillivippen för mej
 
. Nu har jag sett på prisutdelningen på konserthuset (gick förbi där i lördags)
och tyckte det var en fin ceromoni och så härligt med två kvinnor som
fick ta emot pris.Satt och såg hela utdelningen och det var lngesedan
jag gjorde.
Nu ser jag på banketten innan den så hann jag göra en räkmacka
till oss som vi åt och ett glas vitt för mej.Skål!
 
Nu får gästerna sin förrätt och den såg finemang ut.
 
Jag sitter bänkad och ser så länge som jag orkar.
Hörs imorgon ha en fin Nobel kväll
R-M.