Tårar över snö

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Torsdag 20/12.
Jag får tårar i ögonen när snön bara försvinner precis som den spelar
oss ett spratt vilken skillnad det blev idag mot igår. Visst det är snö kvar på marken men det vackra är puts väck.😌 Ja ja så är det.
Idag blev det städat på nedervåningen uj uj att damma alla tusen tomtar jag tagit fram haha nej inte så många men en hel del är det.
Till idag har vår amaryllis Nymph slagit ut rolls  roycen bland amaryllisar.
Och den är då för ståtlig.
Idag kom det fler julkort och jag måste bara berätta att jag fick ett från min barndomsvän som jag inte hört från på minst tio år och idag kom ett, som om vi hade pratat för bara en tid sen, jag blev häpen men GLAD 😍
Får plita ner några rader till henne.
Nu ni ska jag fixa julskinka och det blir en skinkmacka ikväll oh så gott det ska bli.
Så här sent brukar vi aldrig dröja
och imorgon är det fredag.
Ha det så gott i julstöket. R-M.